Kova Burcu Genel Özellikleri


  Pek çok kişi gökkuşağına bayılır. Çocuklar dilek diler,ressamlar resmini yapar, hayalperestler peşinden koşar, ama Kova herkesten ilerdedir. O gökkuşağının üstünde yaşar. O gökkuşağını didik didik edip her bir parçasını, her bir rengini ayrı ayrı inceler ve gene de ona inanır. Böyle bir şeyin aslının ne olduğunu öğrendikten sonra ona inanmak pek kolay değildir. Adresi parlak mavi posta koduyla yarın diye yazılmış olsa bile, kova aslında bir realisttir.

     Kova burcundan Lewis Carroll'un eseri Harikalar Diyarı'nın esrarı içindeki şaşkın Alice gibi, Uranüslülerin hiç beklenmeyen davranışlarına her zaman için hazır olmak zorundasınız. Yapı olarak genelde halim selim olan Kovalar gene de halka mal olmuş fikirlere karşı çıkmaktan zevk alırlar ve fırsat buldukça tutarsız davranışlarıyla, örf ve âdetlere daha bağlı insanlarda şok yaratmaktan gizli bir haz duyarlar. Bu normalde yumuşak konuşan nazik yaratıklar hiç beklenmeyen zamanlarda en şaşırtıcı sözler ve hareketlerle sizi elektrik çarpmışa çevirebilirler. Tipik bir Uranüslü yarı Albert Schwitzer, yarı Mickey Mouse'tur. Ayaklarına sandallar, çizmeler, bağlı ayakkabılar ya da mokasenler giyebilirler ama bunları uygun yerlere giyip giymediklerine pek aldırmazlar. O aklına estiği zaman çıplak ayakla çıkagelir ve siz Ona gülerken O da size güler. Kovalar, uyumlu olmayı reddettiklerini göstermek için, ekseriya bilerek ve isteyerek acayip şeyler yaparlar.

1 yorum:

  1. slm merhabalar sayfanızı beyendim burc yorumları astrolji yorumları hakkında detaylı bilgi için sayfanızı ziyaret ettim ve çok beyendim bende boğa burcu olduğum için sizlerin sayesinde burclar hakkında bilgi sahibi oluyorum tesekkürler diliyorum basarılarınızın devamını diliyorum.

    YanıtlaSil